Western DigitalWD TV Live Hub

 

Western Digital WD TV Live Hub

خوب رسانه Streamer / سرور با 1TB از ذخیره سازی فایل ساخته شده است در. پشتیبانی تا پخش ویدیو 1080p. رابط روی صفحه آرزومندیم. جریان های مختلف از اینترنت ویدیو و خدمات صوتی، از جمله Netflix بکشد، یوتیوب، و پاندورا، از طریق اتصال اترنت. رابط روی صفحه جذاب. خوب فیلم با کیفیت HD در کانال ها و برنامه نویسی است که آن را حمایت کند؛ پشتیبانی از طیف گسترده ای از کدک های ویدئویی. دو پورت USB برای اتصال دستگاه ها و درایوهای ذخیره سازی. به عنوان یک درایو شبکه ای که قادر به پخش محتوا به رایانه های شخصی (یا کنسول های بازی) در شبکه خانگی خود را عمل می کند.
بد نیست ساخته شده است در بی سیم؛ همیشه ارزان تر بازیکنان Blu-ray را ارائه بسیاری از اینترنت مشاهده و جریان اصلی گزینه های مشابه به همراه پخش دیسک؛ ترین گزینه های پیشرفته یک کاربر متخصص به طور کامل بهره برداری نیاز دارد.
خط پایین در حالی که آن را فاقد یکپارچه Wi-Fi و گران تر از ROKU و یا اپل TV، ترکیبی WD TV زنده توپی از رابط کاربری بسیار جالب و ساخته شده در هارد دیسک 1TB برای کاربران حرفه ای که تعداد زیادی از فایل های موجود تجدید نظر شود آنها می خواهید برای مشاهده بر روی HDTV و یا جریان به رایانه های شخصی دیگر در شبکه می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

شارژ مستقیم همراه اول

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:, | 23:13 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت